Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penerbit Rancangan



Adakah anda salah seorang daripada calon yang dipanggil untuk menghadapi peperiksaan online bagi jawatan Penerbit Rancangan Januari 2018? 

Masa sudah suntuk untuk membuat persediaan. Jalan pintas ialah dengan mendapatkan rujukan yang telah disiapkan untuk anda termasuk nota-nota dan juga contoh soalan peperiksaan. 

Untuk makluman anda, pakej rujukan peperiksaan online Penerbit Rancangan ini hanya akan dibuka untuk tempahan bermula jam 10 pagi pada 20 Januari 2018 sehingga 25 Januari 2018 sahaja. Jadi, jika anda merupakan calon-calon yang dipanggil untuk peperiksaan online yang dijadualkan pada 26 Januari, pastikan anda menjadi salah seorang calon yang telah bersedia.


Dapatkan segera sebelum ianya ditutup jualan dan anda tiada rujukan untuk membuat persediaan awal untuk exam anda.

Jika anda adalah seorang calon yang tidak mahu gagal kerana tidak tahu format soalan, tidak tahu contoh soalan, tidak tahu cara nak menjawab dengan betul, gagal kerana kurang persediaan, maka rujukan ini adalah untuk anda. 

Ia akan bantu anda untuk faham bentuk soalan yang bakal ditanya dalam peperiksaan Penerbit Rancangan, dan ia juga akan berikan beberapa contoh soalan beserta jawapan untuk lebih pemahaman cara menjawab soalan dengan tepat.



Ulasan

Catatan Popular